Home » Klantenservice

Klantenservice

Wij doen ons best voor u!

Kan ik orchideeëntakken ophalen in de kwekerij?

Om orchideeëntakken op te halen bij de kwekerij, hoeft u geen bestelling te plaatsen. De adresgegevens vindt u bij 'Over ons'. 

 

Wanneer ontvang ik mijn orchideeën?

Als u de bestelling voor 12 uur plaatst, wordt het binnen twee werkdagen verzonden.

Levering verloopt via de pakketbezorger van PostNL. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag na verzending tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden (met uitzondering van maandagen, feestdagen en dag na feestdag). Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen. Middels een Track en Trace code kunt u de bestelling volgen. 

 

Hoe kan ik betalen?
De betaling kan via Ideal.

 

Wat zijn de verzendkosten?

4 orchideeëntakken: €7,95

8 orchideeëntakken: €8,95

12 orchideeëntakken: €9,95

Dit is inclusief verpakkingsmateriaal: verzenddoos, beschermfolie orchideeën en waterreservoir. 

 

Krijg ik exact dezelfde bloemen als op de foto?

Bloemen zijn levende materialen. Wij leveren orchideeën rechtstreeks van de kweker, maar het kan voorkomen dat een foto afwijkt van het geleverde product. 

 

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren of retourneren?

Door de beperkte houdbaarheid van de producten die Rainbow Orchids verkoopt, geldt het herroepingsrecht niet. U kunt dus niet het product retourneren na ontvangst. Wel kunt u uw bestelling annuleren, wanneer deze nog niet verwerkt is. Neem altijd zo snel mogelijk telefonisch contact met ons op wanneer u uw bestelling wil annuleren. 

 

Hoe worden mijn klachten afgehandeld?

Rainbow Orchids streeft naar 100% klanttevredenheid. Wanneer er onverhoopt toch een klacht ontstaat, streven wij ernaar deze snel en zo goed mogelijk naar wens op te lossen. Als u een klacht heeft kunt u altijd telefonisch contact opnemen met ons 0652866614 of om een mail te sturen naar info@rainboworchids.nl. Voor een zo’n goed mogelijke afhandeling vragen wij u om uw klacht in detail goed te omschrijven en eventueel foto’s toe te voegen. Wij zullen daarna samen met een zo goed mogelijke oplossing te zoeken.